de radiostem van René ScharenBorg
Mijn warme, veelzijdige stemgeluid is erg geschikt voor het inspreken van bijvoorbeeld radiocommercials. Met mijn radiostem breng ik jouw boodschap op een betrokken manier die de aandacht van de luisteraar vasthoudt.
voorbeelden van mijn stem
Als ervaren voice over met een eigen professionele opnamestudio word ik voor veel verschillende opdrachten ingehuurd, van het inspreken van bedrijfsfilms tot het vertolken van guided tours in musea. Mijn donkere, bronzen stem wordt daarnaast ook voor het inspreken van commercials gevraagd, ik hoor dan ook vaak dat ik een echte radiostem heb.
Dit zijn een paar voorbeelden van mijn stemgeluid:
portfolio
In een landschap waar veel stemmen op elkaar lijken qua klankkleur en presentatie,
valt de stem van René op als een ware karakterstem. – Tuffie Vos
mijn 4 pijlers voor het inspreken van jouw boodschap
Wanneer je praat, zijn het vaak niet eens je woorden die betekenis aan je boodschap geven. Het gaat juist om je intonatie, de snelheid van spreken, de energie die je uitstraalt, de intonatie en de houding van je lichaam. Bij een tekst van iemand anders vind ik het daarom belangrijk dat ik de boodschap ‘in beweging krijg’. Dat doe ik door emoties te gebruiken.
De volgende 4 pijlers vind ik dan ook erg belangrijk als ik jouw boodschap als voice over ga inspreken:
Het is om deze reden dat ik zo geschikt ben om met mijn stem bijvoorbeeld commercials in te spreken. Ik heb maar weinig tekst nodig om kleur aan jouw boodschap te geven.
deze organisaties gingen je voor
over René ScharenBorg
“Goh, waar ken ik je stem toch van? Je klinkt zo bekend!” Het is een van de uitspraken die ik regelmatig hoor, in de supermarkt of op een zomers terras. Ik vind dat prachtig, niet omdat ik graag als radiostem word herkent, maar omdat dit voor mij wil zeggen dat de boodschap die ik overbracht is blijven hangen. Tussen al die stemmen die een mens doorgaans op een dag hoort, is de mijne kennelijk blijven plakken. Samen met datgene wat ik heb verteld.
Ik vind het mooi dat iedereen gezien en gehoord kan worden, en dat ik daarbij kan helpen door het verhaal te vertellen. Op een inspirerende manier en met de juiste intonatie, zodat jouw boodschap echt bij je doelgroep aankomt.